F.A.Q

Najczęściej zadawane pytania

W celu umówienia terminu konsultacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem: +48 22 400 33 44 lub +48 666 668 828 albo mailowego pod adresem: kancelaria@sawickiwspolnicy.pl

Tak, prowadzimy konsultacje online przez takie aplikacje jak m.in. Zoom, Whatsapp, Google Meet, Botim itd. W celu umówienia się na konsultacje online należy zarezerwować termin telefonicznie pod numerem: +48 22 400 33 44 lub +48 666 668 828 lub mailowo pod adresem: kancelaria@sawickiwspolnicy.pl

Każda sprawa wymaga indywidualnego podejścia, dlatego wstępną listę dokumentów podajemy zawsze podczas rezerwowania terminu konsultacji.

W przypadku konsultacji online dokumenty najlepiej przekazać drogą mailową przed spotkaniem na adres e-mail: kancelaria@sawickiwspolnicy.pl

W trakcie wstępnych konsultacji wystarczające są kopie, zdjęcia lub skany dokumentów (muszą być czytelne). Po analizie sprawy informujemy Klienta, które dokumenty należy okazać w oryginale w celu wykonania kopii i poświadczenia ich za zgodność z oryginałem. W niektórych sprawach możemy posłużyć się wyłącznie oryginałami dokumentów. W pozostałych przypadkach, po wykonaniu kopii, oryginały zwracane są Klientowi.

Po wstępnej analizie sprawy podczas spotkania, informujemy o wszystkich możliwych rozwiązaniach oraz o kosztach w danej sprawie. Następnie zawieramy umowę, na podstawie której kancelaria zajmuje się dalszym prowadzeniem sprawy.

Świadczymy pomoc prawną w języku polskim, a także w języku angielskim, rosyjskim i ukraińskim, co znacznie ułatwia komunikację z Klientami z zagranicy.

Tak, świadczymy usługi dla Klientów z całej Polski, jak również z zagranicy.

Tak, reprezentujemy naszych Klientów przed sądami i organami w całej Polsce.

Czas trwania sprawy w każdym przypadku jest inny i nie zależy wyłącznie od prawników kancelarii. Po zapoznaniu się ze szczegółami danej sprawy, informujemy o szacowanym czasie trwania postępowania.

W każdej sprawie, w której reprezentujemy naszych Klientów, zajmujemy się również odbieraniem i obsługą korespondencji.

Nie, kancelaria nie świadczy takich usług. Kancelaria ściśle współpracuje z biurami księgowymi, tłumaczami, notariuszami i innymi przedsiębiorcami, którzy zapewniają naszym Klientom powyższe usługi.

Nie, kancelaria nie świadczy usług pośrednictwa pracy.

Model rozliczeń zawsze uzgadniamy indywidualnie z każdym Klientem. Przed zleceniem sprawy informujemy o kosztach jej prowadzenia, na której zwykle składają się wynagrodzenie kancelarii oraz opłaty sądowe i urzędowe, które są dodatkowym kosztem, który nie zawiera się w cenie usług prawnych.

Możliwa jest płatność gotówką i  kartą (wyłącznie w biurze) oraz przelewem. Na prośbę Klienta wystawiamy faktury VAT.
W indywidualnych przypadkach możliwe jest rozłożenie płatności wynagrodzenia na raty.

Opinie naszych klientów o kancelarii można znaleźć na naszej wizytówce w Google oraz na Facebooku.