Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
Postanowienia ogólne
§1
- Usługodawcą jest Piotr Sawicki prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą „Piotr Sawicki i Wspólnicy Kancelaria Adwokacka”, ul. Poznańska 7/2, 00-680 Warszawa, NIP: 7621947314, Regon: 142686579.
- Niniejszy regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Regulamin określa rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez usługodawcę, warunki ich świadczenia oraz zasady zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług na odległość, jak również tryb postępowania reklamacyjnego.
Definicje
§ 2
- Adres e-mail – adres poczty elektronicznej, którym posługuje się usługobiorca.
- Umowa – umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawarta pomiędzy usługodawcą, a usługobiorcą na zasadach przewidzianych w niniejszym Regulaminie.
- Usługi – usługi informacyjne i komunikacyjne świadczone przy wykorzystaniu systemu telekomunikacyjnego.
- Usługobiorca – subskrybent newslettera dystrybuowanego przez Usługodawcę lub osoba komunikująca się z Usługodawcę za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej sawickiwspolnicy.pl.
- Usługodawca – podmiot świadczący usługi drogą elektroniczną, czyli Piotr Sawicki prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Piotr Sawicki i Wspólnicy Kancelaria Adwokacka” będący stroną umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Usługi
§ 3
- Usługodawca świadczy usługi informacyjne i komunikacyjne przy wykorzystaniu systemu telekomunikacyjnego.
- Do zawarcia Umowy dochodzi poprzez zapisanie się do bazy subskrybentów newslettera dystrybuowanego przez Usługodawcę lub poprzez kontakt z Usługodawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej sawickiwspolnicy.pl.
- Zamówienie Usługi przez Usługobiorcę jest równoznaczne z akceptacją przez niego Regulaminu.
- Usługobiorca może korzystać z Usług z zastrzeżeniem, że spełnia wymagania techniczne określone w § 4 Regulaminu.
Wymagania techniczne na potrzeby korzystania z Usług
§ 4
- Warunkiem prawidłowego korzystania z Usług jest posiadanie przez Usługobiorcę systemu teleinformatycznego spełniającego następujące minimalne wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet (łącze min. 128 kbps dla użytkownika), posiadanie konta poczty elektronicznej (e-mail), aktualna wersja przeglądarki internetowej.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy lub ograniczenia techniczne Usługobiorcy, a które uniemożliwiają Usługobiorcy korzystanie z Usług.
- W przypadku uniemożliwienia prawidłowego wykonania Usług z przyczyn technicznych nie leżących po stronie Usługodawcy, Usługobiorcy nie przysługują względem Usługodawcy jakiekolwiek roszczenia.
Odstąpienie od umowy
§ 5
- Każdej ze stron Umowy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy musi zostać złożone w taki sposób, aby druga strona mogła się z nim zapoznać przed terminem rozpoczęcia świadczenia Usług.
- W przypadku prawidłowego wykonania prawa odstąpienia, Umowa uważana jest za niezawartą.
Prawa i obowiązki stron
§ 6
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usług lub brak możliwości dostępu do Usług z przyczyn niezależnych od Usługodawcy.
- Usługodawca ma prawo do czasowego zawieszenia świadczenia Usług z uwagi na konserwację serwisu, oprogramowania i urządzeń technicznych.
- Usługobiorcy przysługuje prawo do złożenia reklamacji, zgodnie z postanowieniami § 7 Regulaminu.
- Usługodawca jest objęty ustawowym zakazem dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
Reklamacje
§ 7
- Reklamację należy składać nie później niż w ciągu 7 (siedmiu) dni od dnia, kiedy wystąpiła przyczyna reklamacji.
- Reklamację należy przesłać na adres: kancelaria@sawickiwspolnicy.pl lub na adres siedziby Usługodawcy: Piotr Sawicki i Wspólnicy Kancelaria Adwokacka, ul. Poznańska 7/2, 00-680 Warszawa.
- Reklamacje bez wskazania uzasadnienia nie będą rozpatrywane.
Postanowienia końcowe
§ 8
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 6 czerwca 2024 r.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu:
- ze względu na konieczność dostosowania postanowień Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa lub decyzji uprawnionych władz publicznych,
- na skutek zmiany interpretacji przepisów powszechnie obowiązującego prawa (mającej wpływ na treść Regulaminu),
- wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów,
- ze względu na konieczność usunięcia błędów lub omyłek pisarskich znajdujących się w treści Regulaminu,
- ze względu na zmianę danych, w tym np. danych teleadresowych, nazw, danych kontaktowych.
- Wszelkie zmiany w regulaminie wchodzą w życie z dniem ich publikacji